رز قرمز

اگر غم را چو آتش دود بودی جهان تاریک بودی جاودانه

رز قرمز

اگر غم را چو آتش دود بودی جهان تاریک بودی جاودانه

تبریک

عید سعید فطر را به همه دوستای عزیز تبریک میگم

اس ام اس زیبا

این اس ام اس ها را یک دوست عزیز ارسال کرده که اینجا واستون   

می ذارم و همینجا

 ازش تشکر می کنم.

 

توی این شهر شلوغ یک آشنا کنارم نیست.حتی یک سرپناه واسه قلب بی قرارم نیست.نمی تونم باشم از غصه ها جدا،تو منو تنها نذار ای خدا،خدا....

 

میگن خدا بهترین نعمتش رو به بهترین بنده اش میده. من که بهترین بنده اش نبودم، پس چرا تو رو به من داد؟

 

سلام، میگن فردا ساعت 4 خوش تیپها را میگیرن یادت باشه یه وقت نیای بیرون نمی گیرند ضایع میشی..

 

همون قدر که تو آسمون ستاره هست اگه ماه بود باز این آسمون بی تو سیاه بود

 

عشق کلید شهر عشقه بشرطی که قفل دلت هرز نباشه که با هر کلیدی باز شه ..عشق،دادن 1 دل به 100 یار نیست،دادن 100 دل به 1 یاره...

 

زاغکی روی درختی نشسته بود و چیزبرگر می خورد،روباهی آمدوگفت:ای ول چه سری چه دمی عجب تریپ خفنی،مشکی رنگ عشقه،یه آوازبخون حال کنیم زاغک ساندویچ رو زد زیر بغلش و گفت:بروداداش ما خودمون کلاس دوم دبستانیم!

 

میدونی آدما بین" الف" تا "ی" قرار دارند. بعضى ها مثل "ب " برات میمیرند، مثل "د" دوستت دارند، مثل "ع" عاشقت میشوند، مثل "م" منتظر میمونند، تا یک روز مثل "ی" یارت بشوند.

 

عشق تو تو قلب من مثل افغانیه که از ایران بیرون نمی ره

 

عاشق عاشقی باش و دوست داشتن را دوست بدار، از تنفر متنفر باش و به مهربانی مهر بورز،با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باش. (زرتشت)

 

زغم کسى اسیرم که زمن خبرندارد.عجب ازمحبت من که در او اثر ندارد.غلط است هرکه گوید دل به دل راه دارد،دل من زغصه خون شد،او هنوز خبر ندارد.

 

عسلم گلم نازم عمرم جونم قشنگم نفسم عشقم قربونت بشم دورت بگردم اینها رو تمرین کن منو دیدى بهم بگى.

 

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبیم شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیریم

 

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد .بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت میکارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم