رز قرمز

اگر غم را چو آتش دود بودی جهان تاریک بودی جاودانه

رز قرمز

اگر غم را چو آتش دود بودی جهان تاریک بودی جاودانه

تبریک به همه هواداران سلطان علی دایی

 

              تبریک به همه هواداران سلطان علی دایی

 

(گروه ورزش رز قرمز) –امروز پس از مدتها سرمربی تیم ملی انتخاب شد.

 

عصر امروزآقای علی کفاشیان اعلام کرد آقای علی دایی آقای گل جهان و کاپیتان اسبق تیم ملی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب

 

شد.وبلاگ رز قرمز به خاطر این انتخاب بجا به آقای کفاشیان و کادر فدراسیون فوتبال تبریک میگویدو امیدوار است با حضور اسطوره

 

فوتبال جهان تیم ملی ایران از بحان خارج شود.

 

این انتخاب باعث ارتقا سطح فوتبال ایران می شود و شور و هیجان را دوباره به فوتبال ایران بازخواهد گرداند زیرا با حضور علی دایی که

 

طرفداران زیادی در سراسرجهان بخصوص ایران دارد نگاه ها به طرف تیم ایران معطوف می شود و استقبال از تیم ملی در ورزشگاه

 

آزادی به اوج خود می رسد .

 

به نظر من او شایسته ترین فرد(چه در میان گزینه های داخلی و چه درمیان گزینه های خارج) برای این وظیفه خطیر بود

.

من به علی دایی وهمه هواداران ایشان تبریک عرض میکنم و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم و از همه کارشناسان و خبرنگاران و

 

نویسندگان و مردم فوتبالدوست تقاضا دارم غرض های شخصی را کنار بگذارند و به صورت همه جانبه از این انتخاب شایسته حمایت

 

کنند.

 

در پایان خاطر نشان میکنم در نظر سنجی که از چندین ماه پیش در رز قرمز برگزار شد در بین افرادی

 

همچون(علی دایی-افشین قطبی -فیروز کریمی )علی دایی با اختلاف بسیار زیاد دربین گزینه های دیگر فرد منتخب مردم بود.

 

                                                                                                                                           نویسنده:محمد

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:35 ب.ظ http://www.mojazaat.blogfa.com

سلام..
بگو با چه اسمی لینکت کنم!!!
منو با:درد رو از هر طر ف بنویسی همون درده
لینک کن.
خدا خیرت بده

احمد دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 06:49 ب.ظ http://it97.blogfa.com

ممنون از زحماتت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد