رز قرمز

اگر غم را چو آتش دود بودی جهان تاریک بودی جاودانه

رز قرمز

اگر غم را چو آتش دود بودی جهان تاریک بودی جاودانه

آیشواریا۳

نظرات 3 + ارسال نظر
HARCHI DOOOOS DARI پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ق.ظ

SALAM KHOOOOOOOOOOOOOOOOBI WEBLOGET BAD NIST JALEBE

رامین یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:35 ب.ظ http://www.raminphto.blofa.com

من کد قالب شما ر می خواستم.

دختر پررو یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:53 ب.ظ http://topolo.iranblog.ir

سلام دوست عزیزم من وبلاگت رو دیدم خیلی زیبا و قشنگ بود.بهت تبریک می گم‎.‎
راستی اگه افتخار میدید من شما رو لینک کنم شما هم من رو اگه دوست داشتی لینک ‏کن‎.‎
راستی من رو با نام دختر ایرانی 18+ لینک کن‎.‎
من شما رو با چه نامی لینک کنم؟؟؟
نظرت رو به من بگو.منتظرت هستم

سلام دوست عزیز من با تبادل لینک موافقم ولی مشکل اینه که هر بار که می خوام وارد وب شما بشم صفحه اصلی ایران بلاگ باز میشه لطفا آدرسی که بهم دادی را چک کن و دوباره واسم پیام بذار با تشکر از اینکه به وبلاگ من اومدی
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد