رز قرمز

اگر غم را چو آتش دود بودی جهان تاریک بودی جاودانه

رز قرمز

اگر غم را چو آتش دود بودی جهان تاریک بودی جاودانه

اس ام اس هاس جدید

قلبم رو شکستی ولی من بیشتر از قبل دوستت دارم میدونی چرا ؟؟؟ چون حالا هر تیکه از قلبم تورو جداگونه دوست داره

اگه دیدی تو آسمون هیچ ستاره ای نیست ناراحت نشو خودم حاضرم تا صبح برات چشمک بزنم تا بشم تک ستاره ی دلت

ببین دیگه به این شماره نه زنگ بزن نه اس ام اس بده شوخی هم ندارم میخوام این خط رو بفروشم تا دلت رو بخرم

همه واسه دوستشون گل می فرستن، من موندم  که واسه گلم چی بفرستم!

دوستی شوخی سرد آدمهاست، بازی شیرین گرگم به هواست واسه کشتن غرور من و تو دوستی توطئه ثانیه هاست

تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش سه چیز همیشه مال تو هست:خدای مهربون، فکرای قشنگ و قلب کوچیک من 

بگیر از من تو این دل یاد بودی.... که تنها لایق این دل تو بودی ... هزاران خواستند این دل بگیرند .... ندادم چون عزیز دل تو بودی

تو مثل خورشید هستی. می دونی چرا؟ چون با همون نگاه اولت می شد فهمید که از پشت کوه اومدی!

جوک جدید نداری عکست رو بده یه کم بخندیم

هیچوقت تمام محبت خودتونو به کسی که دوست دارید نشون ندید چون با اولین اشتباه شما رو دشمن خودش می دونه.

این اس ام اس رو به 4 دلیل برات می فرستم:
1- دوستت دارم
2- خیلی باحالی
3- به یادتم
4- ارزش زنگ زدن رو نداری!

 

                                       کاش قلبم درد پنهانی نداشت

                                       سینه ام هرگز پریشانی نداشت

                                         کاش برگهای آخر تقویم عشق

                                        حرفی از یک روز بارانی نداشت

                                       کاش میشد راه سخت عشق را

                                        بی خطر پیمود و قربانی نداشت

به حساب بانکی شما ملیونها بوسه عشق واریز کردم شما می توانید بطور شبانه روزی از طریق مهر کارت برداشت نمائید

تو را از گُل نه از گِل آفریدند
ز عطر یاس و سنبل آفریدند
نمی دانم تو را با این همه حسن
چرا اینگونه منگل آفریدند

 

به دیدارم بیا هر شب،در این تنهایی تنها و تاریک خدا مانند،دلم تنگ است،بیا ای روشن ای روشنتر از لبخند،شبم را روز کن در زیر سرپوش سیاهی ها ، دلم تنگ است

در زندگی بارون نباش که فکر کنند با منت خودتو به شیشه می کوبی ابر باش تا منتظرت باشن که بباری

گفتی: " دور مرا خط بکش؟" کشیدم...حالا تو در محاصره ی منی

در گلستان خیالم ندهد هیچ گلی بوی تورا... تو گل ناز منی از دور می بوسم تورا...

 

 از شرکت فرش مزاحمتون میشم. می خوام دلمو فرش زیر پات کنم که جز دل من هیچ جا پا نذاری! هرجا باشی فرش زیر پاتیم...

چشماتو  دایورد  کردی رو دلم خیالی نیست . حداقل از ویبره درشون بیار تا انقدر دلمو نلرزونه

نه!نرو!صبر کن قرارمان این نبود باید سکه بیندازیم اگر شیر آمد:تردید نکن که دوستت دارم اگر خط آمد:مطمئن باش دوستدارت هستم .....صبر کن سکه بیندازیم اگر دوستت نداشتم.....آن وقت برو

اگه می‌دونستی قطره بارون وقت دور شدن از ابرا چه حسی داشت، اگه می‌دونستی یه بندر وقت رفتن کشتیها چه تنها میشه ، اگه می‌دونستی درخت کاج وقت پر کشیدن پرنده‌ها چه غمگین میشه اگه می‌دونستی رفتنت چه آتیشی به جونم کشید اون وقت این قدر راحت نمی‌گفتی : خداحافظ

                        دوستت ندارم به اندازه اقیانوس، چون یه روز تموم می شه.
                            دوستت ندارم به اندازه
خورشید
، چون غروب می کنه.
                            دوستت دارم به اندازه روت که هبچوقت کم نمی شه!

 

زیباترین تصویری که در زندگانیم دیدم نگاه عاشقانه و معصومانه تو بود زیباترین سخنی که شنیدم

سکوت دوست داشتنی توبود زیباترین احساساتم گفتن دوست داشتن تو بود زیباترین انتظار زندگیم

 حسرت دیدار توبود زیباترین لحظه زندگیم لحظه با تو بودن بود زیباترین هدیه عمرم محبت توبود زیباترین تنهاییم گریه برای توبود زیباترین اعترافم عشق توبود.

بنزیِن نگاهت رو برای قلبم سهمیِه بندی نکن!

هر انسانی لبخندی از خداست؛ تقدیم به تو که زیباترین لبخند خدایی!

دخترک همیشه میگفت: من برای نجابت وفا و زیباییت عاشق تو شدم. پسرک برای روز تولدش سه حیوان خانگی به او هدیه داد... اسب سگ و یک پرنده زیبا! تا دخترک خواست دلیل اینکار را بپرسد... پسرک رفته بود. برای همیشه

 

برو پایین
.
سر کار نیستی برو پایین
.
یه خورده پایین تر
.
اها ... حالا برو بالا

نه . نرو . چون بالا بری پایین بیای من دوستت دارم

 

میدونی که چه موقع می فهمی دنیا دو روزه؟ وقتی که اونی که دوستش داری بهت بگه تا آخر دنیا باهاتم

 

 

 

 


     

 

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد